متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۶۱

چند وقت پیش دوتا تیشرت مثل هم و هم سایز گرفتم برای خودم مثلا یکی ابی یکی سفید بار اول ابی رو پوشیدم و خب اندازه بود اون سفید را هم گذاشتم توی کمد و کلا یادم رفت که دوتا از این تیشرت خریدم (حدود یکماه فاصله بین پوشیدن دوتا تیشرت)دیروز که کمد را مرتب کردم اون رنگ سفیدشو هم دیدم و پوشیدم و برام گشااااااد بود اقااا منو میگی بسی شادمان گشته بر طبل شادانه کوبیدیم که ارههههه لاغر شدم اونم بدون رژیم گرفتن و همچنان به خوشحال بودن ادامه دادم تاااااا اینکه امروز که لباس هایی که شسته بودم را مرتب میکردم و این دوتا تیشرت هم بودن و با کمال تاسف و تاثر فراوان متوجه شدم سایز تیشرتها با هم یکی نیست و رنگ سفیدش یک سایز بزرگتره و من موقع برداشتن از رگال فروشگاه اشتباه کردم و طبل شادانه را زمین گذاشته و فهمیدیم که ارههههههه لاغر نشددددم لباسم سایزش بزرگتره 

.

پ.ن: یعنییییی بخندید ازم طبل شادانه کوبان میام زیر پنجره ی اتاقتون اونم ساعت ۳ نصفه شب 

نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 21:18 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
این که تیشرت دوم بزرگ تره معنیش این نیست که غیرممکنه لاغر شده باشید

سلام
مرسی که بهم امیدواری دادید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد