متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۶۰

بسیااار هوا سرد شده قشنگ یهو وارد عصر یخبندان شدیم تا اواخر اذر هنوز هوا بهاری بود اواخر اذر چیه تا همین هفته پیش بعد یهو ۳۶۰ درجه چرخید الان گرمترین دما در طی روز به ۸ درجه میرسه دیگه صبح های بعد از اذان که نگم چه سرده به علت سردردهای مکرر از ناحیه پیشانی مامان برام یه هد بند فوق العاده خوشکل بافتن  انقدر که بقیه دوستان و همکاران هم پیشنهاد دادن مامان براشون ببافن ازش و اونا از مامان بخرنش  به مامانم گفتم اصلاااا نباید همرنگ هدبند من باشه و مدل بافتش هم برای من باید از همشون خوشکلتر بمونه  

نظرات 2 + ارسال نظر
ویرگول سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 17:14 http://Haroz.blogsky.com

خوب کردی تاکیید کردی، اصلا وسایل ما باید همیسه خوشگلتر باشه از بقیه (یه مشت حسود پلاستیکی هم نیستیم)
بابا ۸ درجه که خوبه اینجا دو سه هفته پیش -۷ بود ما مردیم و زنده شدیم البته الان همون ۶، ۷ درجه اس

اوهوم خوشم میاد ویرگول قشنگ درک میکنی من چی میگم ایول بهت
اوووف منفی ۷ اگر برسه دما من مرخصی میگیرم و تاااامااام فکر کن از خونه تا مترو ۲۰ دقیقه پیاده میرم با این دما فریز میشم قشنگ
بعد ببین من تابستون که گرما اوج میگیره به ۴۹ و ۴۸ میرسه حتما یک هفته ده روزی میرم مرخصی وگرنه تبخیر میشم دیده شده که یکماه هم سارا به مرخصی گرمایشی رفته

بلاگر دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 12:53

یدفه میگفتی مادر محترم یه تیکه پارچه ببرن بجای هد بند بده بهشون !
بعد دوستان پول بدن و با سفارش دوست عزیز و گلشون هد بند زشت تر و بدرنگتر بگیرن؟
خوبه صرفا همنشین مجازی هستیم ! (لبخند)

اقا اول اینکه پارچه نیست بافتنی هستش با کاموا
دومم بله که باید برای من خوشکلتر باشه چه معنی داره مامانم هم ببافه هم خوشکلتر از برای من بشه
اوهوم خوبه وگرنه این بدجنسی ها شامل حال شما هم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد