متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۴۵

پاییز فصل مورد علاقه من و بعد از اون زمستون هر دو بسیااار خوب هستند اصلا همین هوای خنک و سردشون زودتر تاریک شدن هوا و شبهای طولانی رو من خیلی دوست دارم وقتی از سرکار برمیگردم خونه راه رفتن توی افتاب کم رمق زمستون و پا گذاشتن روی برگهای زرد و نارنجی چنار توی مسیر خیلی خوبه اینکه هر وقت بخوام میتونم بدون توجه به این‌که هوا گرم و داغه از خونه برم بیرون عالیه من از هوای گرم فراریم به شدت عذاب اوره برام ...

.

دیروز تولد مامان بود و با خواهرا هماهنگ کردیم و ناهار و میوه و همه چیز را برداشتیم و همه سر ساعت ۱۱ جلو در خونه مامان بودیم و خودش خبر نداشت که ما میخوایم بریم دیدنش از قضا دایی علی هم قصد سوپرایز کردن خواهرشو (یعنی مامانم)داشته و با زندایی و پسر دایی ها کیک به دست از راه رسیدند و جلو در خیلی اتفاقی همو دیدیم در واقع  خودمونم غافلگیر شدیم زنگ را زدیم و به خواهر که داخل خونه بود گفتیم که به مامان نگو ما هستیم بگو اشتباهی زنگ زدن یعنی وقتی هممون با هم وارد شدیم و مامان با تعجب ما رو دید خیلی باحال بود ...

.

چقدر جای تو در جان زندگی سبز ست بابا حسین جانم 

نظرات 7 + ارسال نظر
آقا جون ( جویا باش ) چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 14:35 http://jooya147.blogfa.com

سلام سارا خانم

سلام به شما

پیشاگ چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 09:13

سارا اومدی با من نسازیااااا
اقا من شبای بلند رو دوس ندارم دلم میگیره خیلی
من پاییز و زمستون فقط به خاطر لباسایی که میپوشیم دوس دارم
چون با لباساس زمستونی یکم تپلتر به نظر میام


چه تضاد زیادی کاملا مخالف هم
من اصلا کلا پالتو و لباس زمستونی تنم نمیکنم عاشق سرما هستم نهایتا یه شال ضخیم روی مقنعه ام میندازم یا مانتویی با پارچه کمی ضخیمتر بپوشم از گرما فراریم ما کل زمستون و پاییز هیچ وسیله گرمایشی تو خونمون روشن نمیکنیم

یه دوست شنبه 3 مهر 1400 ساعت 14:26

خدا از این دخترا ده تا به آدم بده


لطف دارید شما

یه دوست شنبه 3 مهر 1400 ساعت 14:21

سلام
چه لذتی برده مامانت

سلام

امیدوارم همینطور باشه

مونا شنبه 3 مهر 1400 ساعت 13:23 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام
تولد مامانت مبارک باشه
کادو چی؟ کادم هم خریدید؟
آخه من خودم از تولد فقط کادوش رو دست دارم
روح پدرت هم شاد باشهخدا رحمتش کنه

سلام
ممنونم
بله بله کادو هم خریدیم هم یه کادو شریکی خریدیم ( گوشی جدید) هم هر کس یه یادگاری کوچولو داد
ممنونم مونا جان

بلاگر شنبه 3 مهر 1400 ساعت 12:30

به این که نمیگن سورپرایز ، این همه مهمون ناگهان سرازیر بشن ، بهش میگن هجوم !
ولی خوبه که همه چیز همراه برده بودید ، صادقانه بگم 30-20 نفر بخوان منو اینجور سورپرایز کنند از دوربین نگاه میکنم ، قابلمه دستشون نباشه ، من خونه نیستم ! (لبخند)


اره دیگه غیر از مامانم و دایی که یهو از راه رسیدن از یک هفته پیش همه چیز را با خواهرا هماهنگ کرده بودیم

برفا شنبه 3 مهر 1400 ساعت 12:09

پاییز و زمستون عشق هستن و بی نظیر
چایی میچسبه
اش میچسبه
قهوه میچسبه
حتی بستنی هم میچسبه
بقیه فصلا بس که گرمه هیچی نمیچسبه حتی غذا خوردن

اوهوم کاملا باهات موافقم برفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد