متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۳۴

از سال ۹۰ تا الان حلقه ام را استفاده نکرده بودم مونده بود توی کشوی میز امروز موقع مرتب کردن میز و کشوها چشمم به جعبه اش افتاد و انداختم توی انگشتم غریبه بود برام خیلی زیاد انگار که از اول نبوده با اینکه دلم براش تنگ شده بود چند ساعتی توی دستم موند ولی خب بازم درش اوردم بودن یا نبودنش دیگه اهمیتی نداره 

نظرات 9 + ارسال نظر
بلاگر جمعه 8 مرداد 1400 ساعت 10:38

اون یه تیکه فلزِ ، آدمی که پشتشه مهمه ، وقتی کسی نیست که وقتی حلقه رو میبینید به یادش بیفتید ، میشه مثلِ یه نوشته روی مزار ، زیباترین سنگ و نوشته هم باشه ، حداقل به دردِ کسی که اون زیر خوابیده نمیخوره !

اره همینطوره
ادم ها با بودنشون با محبتشون معنا پیدا میکنن

... چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 18:02

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد

... چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 16:36

سلامی چو بوی خوش آشنایی
بدان مردم دیده روشنایی

درودی چو نور دل پارسایان
بدان شمع خلوتگه پارسایی
.
نمی‌بینم از همدمان هیچ بر جای
دلم خون شد از غصه ساقی کجایی

ربولی حسن کور سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 16:39 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
آدم به همه چیز عادت میکنه.
هم به بودن هم به نبودن

سلام
همینطوره

مینا دوشنبه 4 مرداد 1400 ساعت 13:55

امیدوارم حال دلتون خوب بشه و روبراه بشین
حق دارین براتون مهم نباشه شما خیلی خیلی در حق زندگیتون بزرگواری کردین. امیدوارم روزهای پیش رو براتون پر از شادی و خبرهای دلگرم کننده باشه

ممنونم برای دعای قشنگت مینا جان

پیشاگ دوشنبه 4 مرداد 1400 ساعت 11:34

سارای عزیزم
من همیشه تورو تحسین میکنم به خاطر صبوریت ولی میدونم تو دلت قیامته

پیشاگ نازنینم خیلی خوشحالم که خوب شدی و پشت سر گذاشتی
ازت ممنونم دوست مهربونم

تیلوتیلو دوشنبه 4 مرداد 1400 ساعت 09:29 https://meslehichkass.blogsky.com/

همیشه خوبی
تا جایی که من ازت انرژی دریافت کردم اصلا خوب نبودن را بلد نیستی
این روزها میگذره
انشاله روزهای بهتر از راه میرسه
ولی این عمرمونه که میگذره...

تیلو جانم مهربونم
مرسی که انقدر به من محبت داری دوست جانم

اینک یکشنبه 3 مرداد 1400 ساعت 15:37 http://Inak.blogsky.com

حق داری خب.

تیلوتیلو یکشنبه 3 مرداد 1400 ساعت 12:33 https://meslehichkass.blogsky.com/

چرا یهو بغض کردم و اشکم در اومد؟
تنت سلامت
الهی که همیشه شاد و سلامت باشی
از انگشترهای خوشگل خوشگلت همیشه استفاده کن
بزار انگشتای خوشگلت با انگشترهای خوشگل، خوشگلتر بشن

عزیز دلمی اینروزا خوب نیستم و حال بقیه را هم بد میکنم ولی تموم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد