متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۰۷

روزها میگذرن 

دچار سندروم ننوشتن هستم

هیچ اتفاق هیجان انگیزی هم نیافتاده 

دیشب ساعت ۱۱ و نیم که میخواستم نون برای صبحانه از فریز بزار بیرون متوجه شدم موجودی نون صفر شده تصمیم گرفتم یا کیک بپزم یا نون (تا الان نون را امتحان نکرده بودم) یه دستور ساده و بدون خمیر مایه داشتم که اونو امتحان کردم بنظرم خیلی خوب شد ۶ ۷ تا نون گرد خوشکل پختم و البته کوچولو یعنی اندازه یه بشقاب میوه خوری هر کدوم ....تجربه بامزه ای بود فقط انگار کمی کم نمک شده بود ...


نظرات 3 + ارسال نظر
پیشاگ شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 09:31

چی چی سندرمه ابجی
نونا نوش جونتون
سارا میششه یه هتل ارزون بهم معرفی کنی ؟ فقط و فقط برای اینکه یه شب وقت خواب بری . هیچیش ممهم نیس برام


مرسی عزیزم
پیشاگ هتل توی شهر شیراز میخواید؟؟؟
والا من از قیمتهای هتل ها توی شیراز اصلا اطلاعی ندارم ولی با سرچ "هتل های شیراز"میتونید تو نت بعضیاشو ببینید یه هتل ۵ ستاره بین المللی هست اسمش هتل هما هست توی خیابون سمیه روبروی دانشکده پیراپزشکی و یکی هم نزدیک خونمون هستش اسمش هتل الیزه هست اونم ۵ ستاره هست ولی اصلا نمیدونم قیمتهاشون چطوریه

تیلوتیلو پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 09:58 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام نازنینم
نون پختن و خمیر درست کردن و...
به به
عطر نان را که دیگه نگو
همیشه شاد باشی سارای نازنینم

سلام تیلو جانم
ممنونم دوست مهربانم

بلاگر سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 21:06

آره بعد ممسنی چیزی ننوشته بودی ، گفتم اونجا چی شده که سارا دیگه نمینویسه ! (بلاگر در حال تفکر)
کلا شیرازیا تو بهار به خوابِ زمستونی میرند ! (لبخند)

بلاگر زیاد فکر نکنید به آشپزیتون برسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد