متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۰۶

یک سفرنامه تصویری کوتاه یک روزه 

تصاویری از نوراباد ممسنی 

بوشهر بندر گناوه :

بازار ماهی فروشان گناوه:

و اما عکس آخر احتمالا خیلیاتون میدونید چیه ولی به قول بلاگر اگر تونستید حدس بزنید که چیه !؟

اینم یک سفر یک روزه 

منطقه قرمز بود و اجازه ورود و خروج به استان را نمیدادن ما هم چون منزل دختر عمو اونجا بود تونستیم به اندازه ۲۴ ساعت وارد بشیم و زود خارج بشیم بسیار خلوت بود همه جا

.

.

پ.ن:

من اسم و ادرس و نشون هیچ نوع ماهی ای را بلد نیستم زمان دانشجویی بخاطر رشته ام بلد بودم اما یادم رفته 

.

عکس اخر را حدس بزنید چیه

نظرات 7 + ارسال نظر
توسن دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 13:13

سارا اومدی جنوب ؟
این خارک نرسیده هس از کجا اوردی ؟ مگ شیرازم از این چیزا پیدا میشه
خارک خوردی ؟ خیلی شیرین و خوشمزه هس
خارک خرمای نرسیده هست
هم قرمزش هست هم زردش

نه در واقع اونروز توی عید یه ۴ ۵ ساعتی رفتیم گناوه و برگشتیم شیراز
میشه شیرازی باشی اقوام کازرونی و گناوه نشین داشته باشی و خارک و قصب نخورده باشی من خارک دوست ندارم ولی قصب را خیلی خیلی دوست دارم و پیارم را

تیلوتیلو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 11:43 https://meslehichkass.blogsky.com/

.. دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 19:53

تصویر جالبی بود که ندیده بودم چون تو منطقه کاملا سردسیر زندگی میکنیم خرما رو فقط تو بسته بندی و به صورت کاملا رسیده فقط دیده بودم سپاس

خوشحالم که تصویر نظرتون را جلب کرد
خواهش میکنم

ویرگول یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 19:16 http://Haroz.blogsky.com

وای چه عکسهای قشنگی
آقا من اول کامنت پیشاگ رو خوندم که جواب لو رفته بود دیگه
سال نو هم مبارک باشه عزیزممممم، امیدوارم سال خیلی خوبی باشه برات

چشمات قشنگ میبینه ویرگول جونم
تقلب کردی ای شیطون بلا
سال نو شما هم مبارک باشه در سرزمین های دور دور دورتر
همینطور برای خودت دوست عزیزم

الف یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 13:28

بید مشک

نه اونا خرما هستن میوه درخت نخل

پیشاگ یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 12:59

عکسا عالی بودن
چقد اون سبز مخملی خوشگل بود ادم دلش میخواد زیر اسمون خدا رو اون سبزه ها دراز بکشه و کیف کنه
اون گیاهه احتمال مال درخت خرما نیست ؟ من حس میکنم نارنجیشو دیدم قبلا


اونا زمین های کشاورزی هستن و اره واقعا هم همینکار رو میکنن
حدست درست بود پیشاگ اونا خرما هستن میوه درخت نخل که هنوز نرسیدن و وقتی برسن بزرگتر و اول نارنجی و بعد شیرین و قهوه ای میشن اون دونه های کوچولو هر کدوم یه خرما هستن

بلاگر یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 01:01

این که سوال نداره ، یه گلدون رو میز با یخورده گیاه درونش !


اونا گیاه نیستن میوه یک گیاه هستن
خرما میوه درخت نخل هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد