متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۱۸۷

امروز من با دو سه تا هدیه یهویی غافلگیر شدم حالا بگم هدیه ها چی هستن :

۱: یک عدد کیف

۲: یک عدد کتاب

۳: یک عدد روغن مایع اونم بزرگ 

 ...

پ.ن:

تا حالا  روغن مایع هدیه گرفتید؟!



نظرات 7 + ارسال نظر
حمیدحوائجی دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 14:22 http://havaeji.blogsky.com

مرغ و گوشت هدیه دادن اصلا خوب نیست بنظرم.

البته که اینا رو هدیه نمیدن برای اینکه دست خالی نباشه
بنظر من بهتر از شیرینی و اینا هست

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 22:51 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
یکی از غافلگیرکننده ترین هدیه های من کتاب دائی جان ناپلئون بود که خواهر عیال برای تولدم بهم داد

سلام
چه خوب من کتاب دوست دارم هدیه بگیرم البته رمان
این کتاب اسمش "بی نام پدر" هست

ویرگول چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 21:45 http://Haroz.blogsky.com

والا با چیزایی که من می شنوم انگار روغن مایع الان حکم طلا داره اونجا
پس مبارکت باشه ایشالا
البته همیشه اینکه کسی به فکر آدم باشه حقیقتا لذت بخشه

اره یه مدت که اصلا گیر نمیومد ولی الان بهتر شده
مچکرم ویرگول جون
اره خیلی و این دوست مشترک واقعا لطف کرد بهم

تیلوتیلو چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 09:10 https://meslehichkass.blogsky.com/


چه هدایای خوبی

خیلی خوشم میاد کیف هدیه بگیرم


دیدی خیلی وقتا برای مامانا قابلمه و ظرف و ظروف و لوازم برقی کادو میگیرن؟


آره کیف که واقعا خوشکل بود
منم کیف را دوست دارم هدیه بگیرم
بنده خدا مامانا

اینک سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 18:08 http://Inak.blogsky.com

والا روغن که خیلی هم خوبه. من که یه بار مایع نرم کننده ی لباس هدیه گرفتم

ای وای اینک از دستت

بلاگر سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 14:04

من روغن ندادم ولی گاهی جایی که میرم بجای گل و شیرینی مرغ و گوشت میبرم ، معمولا هم ظاهرا میگن این چه کاریه ولی میشه حس کرد که راضی هستند.
فکر میکنم (مطمئن نیستم) ، خانمها دید حسی و مادی تواما به هدیه دارند ، خیلی دوست دارن هم زیبا و به سلیقشون نزدیک باشه هم ارزش مادی بالایی داشته باشه ، یجورایی میخوان ببینند برای هدیده دهنده چقدر مهم هستند.
حالا در راستای جنگ پنهان ، زود برو با روغنِ هدیه کیک درست کن ، پنجشنبه نزدیکه ها میخوام عکس غذا بذارم ، عقب میمونی ! (لبخند)

بنظر منم کار پسندیده ای هست و من هیچ مشکلی با اینکه برام گوشت و مرغ و روغن بیارید ندارم
در مورد اکثر خانمها نمیدونم ولی اغلب خانمها به نظرم همینطوره و نظر شخص خودمو را هم درباره هدیه قبلا توی یکی از پست هاتون بهتون گفتم
جنگ پنهان

.. سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 12:01

به چه مناسبت روغن مایع هدیه گرفتید؟!
خانوم خونه شدنی هر وسیله آشپزخونه ای رو به اسم هدیه قالب می کنن

من وقتی یه نفر واسه خونه یا آشپزخونه هدیه میگیره و به مناسبت تولدم میاره حرصم در میاد

تولد من واسه من هدیه بگیرن تولد خونه شد واسه خونه بگیرن

والا مناسبت که نداشت یکی از دوستانم رفته بود خرید برای من و لادن هم روغن گرفته بود هر کار کردیم پولشو نگرفت گفت هدیه باشه
....
نه بابا من کلا هدیه رو دوست دارم بخصوص اگر بدرد کاری بخوره حالا خب اگر انگشتر الماس نشان بهم بدن که خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد