متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۱۸۶

شیرینی مربایی برای اولین بار هست پختم ظاهرش بد نیست اما شیرینیش کم بود انگار 

من این شیرینی را خیلی دوست دارم مدلهای دیگه اش را هم سعی میکنم بپزم 

بار اول که پختم روی اون از این سس شکلاتهای اماده ریختم بسیاااار بد مزه بود 

اینبار ولی خودم شکلات بن ماری کردم خیلی بهتر شد 

نظرات 8 + ارسال نظر
سهیلا سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 11:31

سلام
خوش به حالت ...
وخوش به حالتره اقاپسره مهندست ...
نووووش جون مادر وپسرررر...
موقع نوش جان کردن یاد ما هم باشید
چه کنیم که ما از این هنرها بلد نیستیم...
فقط باید نگاه کنیم دلمون اب بیفته!!!!

سلام به روی ماهتون
ای بابا فکر کنم بهتره دیگه عکس اینا رونزارم
پسرم که اصلا شیرینی دوست نداره در این حد اختلاف سلیقه هستا
جای همه دوستان سبزه و گل هست
قطعا هنرهای بیشتر و بهتری بلدید که من بلد نیستم
عزیزمی واقعا پوزش میخوام

تیلوتیلو سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 09:26 https://meslehichkass.blogsky.com/

به به
چه کرده بانوی هنرمند
دل منو که آب کردی... یه تیلوی شکمو و یه عکس خوشمزه؟؟؟؟؟؟

جای شما واقعا خالی هست تیلو جانم
شما که عزیزم هستی

زهرا دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 20:43

سلام
از اینک خبر نداری ? وبلاگش چرا بستس?

سلام
خیر
نمیدونم

ویرگول دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 20:01 http://Haroz.blogsky.com

به به چه می کنه این سارا خانوم
وای دلم خواست. الان تکلیف من چیه ما از اینا اینجا نداریم؟
نوش جونتون

ویرگول قشنگ من
کاشکی میشد برات پست کنم بیاد تا اون دور دورها
جای شما سبزه و گل

.... دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 19:54

از لبت شیر روان بود که من می گفتم
این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

پیشاگ دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 13:48

تو برو بیا با این کیک و شیرینیا مارو زخمی کن
منم مرباییییی دوستتتت
هی ما که از این هنرا نداریم

عزیزدلمی شما پیشاگ
ما هم هنرای شما رو نداریم اون میوه خشک هات

بلاگر دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 10:34

امیدوارم از بن ماری محل کارت استفاده نکرده باشی ! (لبخند)
ظاهرش که خیلی خوبه و اتفاقا بهتر که شیرینیش کمه ، زیاد شیرین دل رو میزنه.آفرین به شما
***
حس میکنم یه جور جنگ پنهان شیرینی ها و کیک های سارا با غذاهای بلاگر وجود داره ! (لبخند مرموز)


ممنونم از تعریفتون ....

***
انقدر معلومه؟!

اینک دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 07:17 http://Inak.blogsky.com

نوش جانت عزیزم

ممنونم اینک جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد