متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۱۴۴

 از روز چهارشنبه هفته پیش تقریبا همه ساعت ها به ثبت نام دانشگاه و انتخاب واحد و نصب اپلیکیشن و اینا گذشت ...

حالا که دیپلم گرفته و وارد دانشگاه شده حس میکنم منم همه کارهام تموم شده ...و در همین حس خلسه آور و دلپذیر بودم که صداش اومد مامااان لطفا میاید ... 

دانشگاه میخواد ترم یک رو همین ۱ ماه و نیمه تموم کنه و با امتحانات دی ماه ازشون امتحان ترم اول رو بگیره و میان ترم هم احتمالا همون آذر هستش ...چیزی که هست اینه که این پسر که بار اولشه بدون کتاب داره میره اموزش رسمی ببینه (منظورم مثل مدرسه که کتاب کاملا تعریف شده و مشخصی داره ) و کتاب و جزوه خاصی نداره تا الان و این نگرانش کرده که چطوری بدون منبع باید درس بخونه و وقتی توضیح دادم چجوریه گفت ای بابا چرا اینجوریه 

هنوز توی فاز دبیرستان و کتاب مشخص و اینا هستش


نظرات 3 + ارسال نظر
خانمـــی سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 09:17 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

عزیزززم چقدر سخت ... من موندم همون ریاضی و فیزیکشو توی این زمان کم چه جوری میخواد بخونه ... البته احتمالا بهشون منبع میگن که خودشون بخونن دیگه بدون کتاب که نمیشه انشاالله موفق باشه اینو از صمیم قلب گفتم

توی این زمان کم بصورت خیلی فشرده کلاس گذاشتن از ۸ صبح تا ۸ شب ...
ممنونم خانمی جانم

پیشاگ شنبه 17 آبان 1399 ساعت 21:50

خوب واقعا براشون سخته که بخوان یهو از یه نظم و ترتیب خارج شن اینکه یه جیزای مشخصی یاد بگیرن و بعد امتحان بدن
البته روند درس دانشگاه هم خیلی زود براش جا میوفته
به نظر من تو دانشگاه خیلی چیزا یاد خواهد گرفت به شرط اینکه مطالعه مداومم داشته باشه

اره دقیقا همینه کمی گیج شده اگر کلاسها حضوری بود خب اینجوری گیج نمیشد ...
اره درسته
من با نظرت کاملا موافقم

بلاگر شنبه 17 آبان 1399 ساعت 13:13

همونطوری که قبلا گفتم توی دانشگاه چیزِ زیادی یاد نخواهد گرفت ، به خودش و خودت سخت نگیر ، سعی کنه درساشو خوب بخوانه ولی در نهایت باید واحد ها را پاس کنه و مدرکشو را بگیره ، شاید مهمترین قسمت فقط همین باشه !
و اینم اضافه کنم ، دیگه از یه سنی به بعد مسئولیت های شما باید کمتر بشه و خودش میبایست بیشتر مسئولیت بپذیره و آماده بشه که به همین زودیا وارد اجتماع بشه و رو پای خودش باشه ، همونجور که اون تو حال و هوای مدرسه هست ، شما هم تو حال و هوای این نمون که هنوز کوچولوست ، با اینکه از دیدِ شما ممکنه همیشه اونو کوچولوی عزیزت ببینی !

با قسمت اول حرفتون موافق نیستم ..
قسمت دوم : بله درسته و به مرور این امادگی رو بدست میاره
قسمت اخر: من تو حال هوای اون نیستم که هنوز کوچولوعه البته که همیشه عزیز هست اما به نظر من اون بی تجربه هست نه کوچولو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد