متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۱۴۲

سردرد خر عست 

خر نفهمی هم عست

مسکن ها هم انگار پودر نخودچی از بس تاثیرگذار هستن  ماشالا ..بنظرم تمام پایانه های عصبی ام بلاک شدن که تاثیر پذیری ندارن از انواع مسکن ها ...شایدم هنگ هستن ...

....

لبتاپ چرا انقدر گرونه اخه 

....

هوا هم که سرد شده  شوفاژ رو روشن کردم 

....

امروز پسرم و دوستش رفته بودن مدارکشون رو از دبیرستان بگیرن آقاااااا کلی مارو تحویل گرفتن زنگ زدن به موبایلم و این صوبتا ...کلی از بچه های ریاضی دبیرستانشون بوشهر قبول شدن ....

.

.

پ.ن:

دلوم میخاد برم سرد خونه وزیری کارگراش نفهمن در روم قُلف کنند، یخ بزنم اوقت بعد هفت سال یکی بیاد در روم وا کنه بگه بیو، حالو برو ادامه بده... (شیرازی طور)

.

.

دل خوش به خنده های منِ خیره سر نباش

 دیوانه ها به لطفِ خدا غالبا خوشند :)

نظرات 2 + ارسال نظر
اینک دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 01:13 http://Inak.blogsky.com

من تازگی ها یه چیزی کشف کرده ام. فهمیدم که سردرد هم با دود کردن عنبرنسارا خوب میشه. واقعا اثر می کنه.
دندان درد رو هم باهاش تست کردم.‌ باور کردنی نبود.‌عفونت دندان هم خوب شد باهاش.

این خر ماده ،ماشالله خیلی با وجود و موثره.

من که خیلی بهش ایمان پیدا کرده ام.

اوهوم درباره عنبرنسارا زیاد شنیدم ولی تا الان امتحان نکردم اصلا

بلاگر یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 12:20

اکثر مسکن ها مثل استامینوفن کدئینه ، انگار گچ پر کردن تو قرصا ، توصیه میکنم استامینوفن کدئینه شرکت خوارزمی را بگیری ، واقعا موثره ،قرمز رنگه ، بقیه شرکتها اثر نمیکنه. با 20 میلی کدئینه و 300 میلی استامینوفن
البته نباید زیاده روی کنید که مقاوم بشید و با مشورت پزشک

درواقع من اصلا مسکن کدئین دار نمیخورم اما استانینوفن ساده ۵۰۰ میخورم
اوهوم موافقم
ممنونم بلاگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد