متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۱۲۸

نتایج کنکور اومد

همه دانشگاهها و دوره ها رو مجاز هست توی هر دو گروه اموزشی ولی هیچ امیدی به قبولی گروه ریاضی توی شیراز روزانه نداریم رشته مورد نظرشو که مهندسی کامپیوتر هست زیر ۱۰۰۰ میخواد ولی برق رو ممکنه بیاره که خودش کوچکترین علاقه ای نداره 

الان من دچار خشم اژدها هستم

و از صبح دارم جواب پی ام های این و اونو میدم که کنکور رو چکار کرده

خب یه کاری کرده دیگه

منم در جواب همه گفتم سال دیگه ایشالا امسال که صفر

والا خب مجاز شدن شرط نیست که مهم نتیجه اخره چه رتبه های ۳ و ۴ رقمی که هیچی قبول نشدن

...

رتبه کل در سهمیه ریاضی : ۲۷۳۴

رتبه کل در سهمیه زبان:۹۱۲

انتظار مادرانه:

رتبه ریاضی :۸

رتبه زبان: ۷

نه واقعاااااا انتظار زیادیه؟؟؟؟؟

ایا حق دارم دوتا فن فیلیپینی روش برم؟؟

ساعت ۳ نیمه شب نتایج اومد و چون من روز قبل میدونستم که امروز نتایج میاد منتظر بودم و هی چک میکردم و تصادفا ۳ نیمه شب دیدم کارنامه ها رو زدن و از اون وقت تا الان من نخوابیدم و دیروز بسیاااار بیمار بودم و زیر سرم بودم و تمام روز تا همین الان هیچی نخوردم ....

نظرات 5 + ارسال نظر
اینک دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 21:29 http://Inak.blogsky.com

به سلامتی دیگه...

چقدر پرتوقع هستی ساراجان؟ خوب شد پسرت نیستم!
طفلی... زحمتشو کشیده..‌لااقل یه کم تحویلش بگیر. بذار هرچی دوست داره بخونه. والا فقط عنوان مدرکش به دردش می خوره؟
الان کی سرجای خودشه؟ هیچکی سرجاش نیست به جان خودم!!

سلامت باشی اینک جانم

اره زحمت که کشیده و کافی نبوده
حالا ما انتخاب رشته میکنیم ببینیم چی میشه
اخرشو خیلی باحال گفتی

سین یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 21:42

سلام سارا خانوم خوبین شما
والا رتبه هاش خوبن ک
زمان ما با این رتبه مهندسی دانشگاه های خوب روزانه قبول میشدن( سال ۸۴)
الکی چرا شما مامانا حرص میخورین؟؟؟ من موندم ب خدا.
من مهندسی ی دانشگاه تاپ ایران خوندم تا فوق لیسانس. کلی مقاله آی اس آی دارم تو ژورنال های خفن.همسرم هم همینطور. اون بنده خدا ک ارشدش نصف ایران بود نصف خارج. یعنی تا این حد تاپ. شرکتای دولتی کار کردیم. ولی ی چیزی بگم. تهش هیییییییچییییییی نبود. ب خدا اگه میدونستیم اینقدرررررررر عمرمونو تو این خراب شده تلف نمی کردیم. تو ایران هر چی باشی تهش هییییچییی نیست. بهترین دانشگاه های ایران رنکشون تو خارج چهارصد ب بالاست. اینقدر داغونیم.
دیدیم اینطوری نمیشه. بی خیال این کشور شدیم. همسرم مدت کوتاهیه رفته. و منم ویزام تو جریانه ک حالا ب خاطر این کویید ۱۹ کند شده پروسش. تاپ باشی تو ایران بازم هیچی نمیشی. دیگه دلیلشم خودتون قطعا میدونین. پس الکی ب پسر بنده خدات نپر لطفا. بزار زندگیشو کنه. ولی اگه روحیشو داره ترغیبش ب مهاجرت کن. تو ایران هیچ خبر خوبی نیست

سین عزیز ممنونم بابت توضیحاتتون
الان برای رشته های تاپ شیراز تهران تبریز مشهد منطقه ۱ باید زیر ۱۰۰۰ باشه برای رشته ریاضی و با ابن حساب نمیتونه کامپیوترشیراز رو بیاره ولی ما باز هم جزو لیست میزاریمش که شاید بالاخره اورد شیراز مدنظرمه چون شیراز زندگی میکنم ولی اگر شهر های دیگه هم بیاره مساله ای نیست چه زبان چه زیر گروه ریاضی ...
ان شاالله شما و همسرتون موفق باشید

تیلوتیلو یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 17:53 https://meslehichkass.blogsky.com/

این پسر قبول بشه یا نشه پشتیبانی به نام سارا خانم داره

انشاله با همین رتبه قبول بشه که پشت کنکور موندن عذابی هست بس نگفتنی
یه رشته که به علایقش نزدیک هست انتخاب کنه و انشاله قبول بشه و برای فوق لیسانس یه تغییراتی در مسیر ایجاد کنه

منم با نظر جناب بلاگر موافقم
یکسال پشت کنکور موندن کار ساده ای نیست
اونایی هم که زنگ میزنن نگران این پسرجان هستند
قصد فضولی ندارن
میخوان بگن که حواسشون به شما هست و قلبشون براتون میتپه

شانس آوردم صبح سراغ نگرفتم ... میخواستم بپرسم چی شد

فدای محبتت تیلو جون من پشتیبانی با فن های فیلیپینی هستم
همین نظر رو هم داریم رشته ای که درسهاش و پروژه هاش بیشترین شباهت رو به مهندسی کامپیوتر داشته باشه حتی خود اونم تو لیست میزاریم ...از خوش شانسی یا بد شانسی همه دانشگاهها تا اطلاع ثانوی انلاین هستن و دستمون رو برای انتخاب شهرای دیگه باز میکنه حتی شهرایی که مد نظرمون نبودن
خودم از خدا میخوام پشت کنکور نمونه چون میدونم نمیخونه دیگه

الهی من بگردم میپرسیدی میگفتم منتها با خشم اژدها احتمالا روبرو میشدی

ویرگول یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 17:47 http://Haroz.mihanblog.com

والا ما که این همه خوندیم چی شد که حالا این بچه رو می خوای اذیت کنی؟
آقا بزار اونی که دوست داره رو بخونه تو رو خدا. رتبه زبانش که خوبه، نیست؟
من خودم رشته ام ادبیات انگلیسی بود که با دنیااااااا عوضش نمی کنم انقدر لذت بردم از درس و دانشگاهم. تازه الان این ور دنیا با همین رشته ام دارم کار هم می کنم.
بیخودی سال دیگه سال دیگه نکن ، ایشالا همین امسال اونی که می خواد می شه

خب ویرگول جونم اونیکه دوست داره مهندسی کامپیوتر هست حالا ما میزاریمش تو لیست انتخاب رشته امیدوارم قبول بشه
رتبه زبانش اره بد نیست احتمال قبول شدنش زیاده اتفاقا به رشته ادبیات زبان هم علاقه داره مترجمی هم علاقه داره حتی تدریسش رو هم علاقه داره
خودم از خدامه که برای سال دیگه نیوفته
مرسی ویرگول جونم

بلاگر یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 14:38

سارا باور کن کامپیوتر هم قبول بشه اتفاق خاصی نمیفته ، اینو کسی داره میگه که تجربه قطعی داره !
خودتو و پسرتو عذاب نده ، بذار صرفا یه مدرکی که عنوان مهندسی داره بگیره ، اصولا فرقی نمیکنه که چی باشه ، مطمئن باش برای آیندش فقط همون عنوان بدردش میخوره ، الان هیچکس سر جای خودش و تو رشته ای که خوانده نیست و کار نمیکنه.
***
خشم اژدهای بروس لی هستی یا صمد آقا ؟! (لبخند)
***
فن فیلیپینی چجوریه؟ البته لطفا رو من اجراش نکن ، همینجوری تئوری توضیح بده لطفا !

این رشته ای هست که خیلی بهش علاقه داره امیدوارم بتونه بیاره ..
...
بروس لی طور
...
فن فیلیپینی همون قووودداااااا هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد