متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۱۱۶

امروز اولین کنکور پسرم هست همون پسر کوچولویی که ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۶ خرداد ۸۱ بدنیا اومد و منو مفتخر به نام مقدس مادر کرد .

.

.

امروز ساعت ۵ صبح بیدار شدیم هنوز اذان نداده بودن ساعت ۵ و نیم از خونه رفتیم بیرون  هوا هنوز روشن نشده بود و بعد از گذشتن از کوهها دره ها جنگل ها دشت ها و دریاها بالاخره ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه به حوزه رسیدیم  انقدر که دور بود و خب ما هم از کمربندی رفتیم و ۶ و نیم پسرم رفت داخل تا چه پیش آید

....

مادر شوهر موقع رفتن  جلو در گفتن برای ناهار فکر نباش

البته جلو حوزه اصلا جای ایستادن نبود و موندن منم واقعا بی فایده بود پدرشوهر منو رسوند خونه و گفتش که خودش میره دنبال محمد میارتش

الان که رسیدم به مادرشوهر گفتم خودم که الان دیگه خونه ام ناهار درست میکنم گفتن نههههه من میدونم چقدر خسته ای و استرس داری و دیشب خوب نخوابیدی فقط برو بالا بخواب فکر هیچی هم نباش اینا برکت زندگی هست دیگه

....

کارت ورودی امروزش رو پریشب وقتی پرینت گرفتیم دیدیم همه چیزش درسته فقط محل حوزه رو زده یزد-شیراز ....پسرم گفت مامان یزد شیراز دیگه چیه ؟؟؟ گفتم حتما منظورش کمربندی یزد شیرازه ولی وقتی ادرس کامل حوزه رو خوندم دیدم اصلا ربطی نداره کمربندی یزد شیراز کجاااا دانشکده فنی حرفه ای شهید باهنر کجاااا کلا در دو جهت متفاوت ...خلاصه رفتیم باجه رفع نقص و گفتن بله باید درست بشه و همون لحظه درستش کرد و دوباره پرینت گرفتیم ..

....

امروز ۳ تفنگدار (محمد و حسین و علی ) سه تا دوست صمیمی ۱۳ ۱۴ساله ازمون دارن حسین و محمد یه جا هست حوزه اشون اما علی جای دیگه هست

ازمون زبان ولی هر سه یه جا هستن ...ان شاالله هرسه شون  شیراز قبول بشن ..

....

من در مرخصی بسر میبرم و بسیااار خوش بحالمان هست



نظرات 11 + ارسال نظر
پیشاگ پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 11:17

خوبه اون بچه کنکور داشته تو چرا ناپیدا شدی ؟!!
خوبی ؟
راستی دوستت سودی خوب شد ؟ ننوشتی دیگه ازش

سلام پیشاگ عزیزم
ممنونم خوبم
راستش رو بخوای موبایلم رو فلش کردم هیچ ادرسی از کسی نداشتم ضمن اینکه رمز ورود به وبلاگ خودمم یادم نمیومد ..
سودی هم بد نیست از ۱۵ شهریور دوباره میتونه بیاد

خانمــــی شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 13:41 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

انشاالله رشته ای رو که دوست داره همون شیراز قبول شه

ممنونم دوست خوبم

اینک شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 06:53 http://Inak.blogsky.com

الهی که رشته ی مورددعلاقه ش رو قبول بشه.

ممنونم از دعای خیرت اینک جانم

ربولی حسن کور جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 12:10 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم پسرتون و دوستانش با هم یه جا قبول بشن
و کلا هرکسی لیاقتشو داره قبول بشه

سلام
منم امیدوارم همشون شیراز باشن
واقعا

فرشته جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 09:20

سلام عزیزم دیروز خیلی بفکرتون بودم مخصوصا وقتی شنیدم سوالات ریاضی لو رفته همش میگفتم این بچه هایی که انقدر درس خوندن چرا باید انقدر استرس داشته باشند من مطمنم پسرتون بهترین دانشگاه وبهترین رشته قبول میشه وقتی مامانش انقدر بفکرشه
خدا خودش بچه ها رو حفظ کنه عاقبت بخیر بشند پسرمن هم از شنبه دنبال کارهای رانندگیش میره من تا امروز نذاشتم گفتم کنکور بده بعد حالا کی میتونه جلوش رو بگیره خدا بخیرکنه تو این وضعیت کرونایی

سلام ممنونم دوست عزیز بهر حال کنکور اسمش و درس خوندنش استرس داره چه سوالا لو بره (که نرفته) و چه نره و ضمن اینکه خودش گفت انقدر تخصصی ها سخت بود که امیدی ندارم واقعا بتونه دولتی رو بیاره
البته پسر من روز شنبه هم یه کنکور دیگه هم داره زبان و بعد از اون ان شاالله بره برای کارای گواهینامه و عکاسیش

ویرگول پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 18:45 http://Haroz.mihanblog.com

الهی که با یه رتبه عالی، اون رشته ایی که دلش می خواد قبول بشه
شما هم حضش رو ببر

چقدرررر دعات به دلم نشست خدا از قلبت بشنوه دوست مهربونم

moradesvand57 پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 18:42 http://دیار بختیاری

سلام عصرتون بخیر . ایشالا بزودی خبرای خوشی از کنکور پسرتون میشنویم شیرینی یادت نره . سری به وی من دیار بختیاری بزن

ممنون

بلاگر پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 15:30

من همش فکر میکنم بعد قبولی پسرتون ، مهمونی که دادی ، سفارش بدم شام چی درست کنی؟ لوبیا پلو خوبه خوب بلدی؟
آدرس هم یبار داده بودی ، چی بود؟ شیراز پلاک 6 !!
خدمت میرسیم ، ولی آدرست یکم مشکوکه ، شیراز یدونه پلاک 6 داره؟

لوبیا پلو رو من شیرازی بلدم
مهمونی که نمیدم دانشگاه قبول شدن مهمونی نداره حالا شاااید شیرینی و شربت دادم
ادرس هم که بلدید تشریف بیارید
اوهوم از خونه ما فقط یه دونه تو شیراز هست

تیلوتیلو پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 11:53 https://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که هرچی خیر و صلاح هست همون بشه
جواب اینهمه زحمت را بگیرن و خیال شما هم راحت بشه

مرسی تیلو جانم

شبنم پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 11:19

ان شاا... به شادی به سلامتی به خوبی به خوشی
موفق باشه تازه از این بعد با چه کنم حوصله ام سر رفته مواجهی !!! حالا هر چی هم بگو استراحت و تفریح و... بازم میگن بیکاریم و حوصله سر رفته و...

ممنونم دوست عزیزم
کلی برنامه داره
گرفتن گواهینامه اش ادامه کارای عکاسیش و گردنبند های رزینی که سفارش گرفته ..

پیشاگ پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 08:52

خوببببب به سلامتی . خدا پشت و پناهش
نمیدونم چرا من اشکام اومد
ایشالا که هرچی که خودش دوس داره قبول بشه و موفق باشه تو همه زندگیش
مادرشوهر گفت برو بخواب گفت برو بالا وبلاگ بازی کن
بگیر بخواب

سلامت باشی خواهر
عزیزز دلممم
ممنونم پیشاک مهربونم
آخ آخ خوابم نمیبره دیگه از بس فکر و خیال دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد