متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۶۲

دوسه روزه چشمام دو دو میزنه

غلط غلوط املایی زباد دارم

هی باید برم بالا بیام پایین ویرایش کنم

...

آقا یکی به همکار عزیز و ریاضی دان من بگه بعد از ۴۹۰۰ عدد ۵۰۰۰ نیست که شما توی لیست نوشتی ۵۰۰۰ هی من چک کردم لیستو هی لادن چک کرد هی سودابه چک کرد استاد چک کرد خدایااااا پس ۱۰۰ نفر کسری لیست کجاست خدایا نمونه هاشون کو خدایا چرا پانچ ها ۱۰۰ تا کسری داره  چرا حسابداری ۱۰۰ نفر کسر داره چراااا چراااا بعد از ۴۹۰۰ نوشتی ۵۰۰۰ چرااااا کجا به شما گواهینامه دادن؟؟؟؟ نه منظورم اینه کجا به شما دیپلم دادن؟؟؟؟ حالا اون نوشته ۴۹۰۰ ما چرا دقت نکردیم هی دنبال کسری گشتیم اینم یهو فروغ چشمش خورد به عدد ها و گفت اخهههههه بعد ۴۹۰۰ میشه ۵۰۰۰ نههههه میشهههه؟؟

و ایشانشان فرمودند پس میشه چندددد ؟؟؟

و ما با دهانهایی باز و چشمانی گرد فرمودیم میشه ۴۹۰۱ فقططط یککککک و او گفت عهههههه پس من چرا فکر کردم میشه ۵۰۰۰

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر غریبه دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 19:23 http://strangergirl66.blogfa.com

من استاد پیدا کردن یه همچین اشتباهایی ام
چون یه حسابدارم

افرین بر تو

تیلوتیلو شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 13:21 https://meslehichkass.blogsky.com/


وای گاهی چه اشتباهای ساده ای یهو همه را درگیر میکنه


میبینی تروخدا مجمع گیج ها راه انداختیم اونجا

پیشاگ پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 09:48

اون طرف یه اشتباه بدیهی کرده بقیه رو هم خیلی راحت به اشتباه انداخته
جالب بود

اره درسته

فاخته چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 13:27

آخیییییش همشوووو خوندم از پست ۱ تا همین آخر اخری

عه شما هم ؟؟ دومین نفری هستید که طی دو روز گذشته کل وبلاگم را خوندید!!
خوش اومدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد