متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۲

حقوق که میگیرم:

دقیقا مثل گوشت قربونی تقسیم میشه بین قسط ها و بدهکاری ها و مخارج و اینا و تهش هیچی نمیمونه اگررررر تازه کم نیاد

از پارسال تا حالا میخوام یه چیزای خیلی باحال بخرم برای خودم اما پولش جور نمیشه اصلا

دو سه رنگ پارچه نخی خنک برای تونیک و شلوار گشاد برای تابستون و عید

دو رنگ رژلب و یک عدد ریمل

تازه یه دستگاه اتو مو برای صاف کردن این موهای فر لازم دارم

از همه اینا پرخرج تر یه ماشین خوشکل قرمز زرشکی میخوام خدایا لطفا ازاون ماشینه زرشکی که چند روز پیش توی محل کار نشونت دادم بهم بده بیزحمت ...قربون شما سارا

....

چرا این پسرا مثل دخترا درس نمیخونن یعنی کتاب دستشون نیست از صبح تا شب بعد اونوقت نمره هاشون از دخترا بیشتره قبل امتحانای پایان ترم به پسرم گفتم از کارنامه بوهای خوبی به مشام نمیرسه گفتش وقتی دعوتم کردند رستوران میبینی (مدرسه معدل ۱۹ به بالا را برای شام به رستوران دعوت میکنن) و همینگونه شد یعنی محمد (پسرم) آریان و حسین هر سه عالی هستن سه تفنگداری که خدا کنه همشون همین شیراز قبول بشن بابای حسین که گفته همین سرکوچه خودشون باید بره دانشگاه میگفت خاله اگر شهر دیگه ای قبول بشم بابام با شیشلول منتظرم میمونه

......

داره همه چیز فراموشم میشه حتی قبل از این ده سال رو ..داره عدد سالهای این دوران خاکستری دو رقمی میشه ..

نظرات 3 + ارسال نظر
پیشاگ چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 14:32 http://bojboji.blogfa.com

فک کنم چون پسرا استرس ندارن معمولا نمره های بهتری میگیرن
خدایا یه ماشین قرمز برای تو کاری نداره بفرس براش از همونا که تو محل کار نشونت داد
ولی جدای از شوخی
امیدوارم هر چی زودتر پولی برسه که تمام خریدای ریزو درشتتو انجام بدی

اوهوم درسته کلا استرس برای امتحان براشون بی معنا هست
مرسی پیشاگ جونم

بلاگر چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 13:48 http://tosan35.blogsky.com

تیلو تیلو ، چرا هر جا من میرم شما هم میای ، تعقیبم میکنی؟ ، یا برعکس !
حکایتی بود که پسر میره خاستگاری ، میگه همه چیز درست شد مونده فقط رضایت پدر دختره و جور شدن پول !
عقیده دارم نصف راهو رفتی ، حداقل خوبه که خواسته هاتو میدونی ، پای خدا رو تو این جور مسائل مادی باز نکنیم بهتره ، اونو بذاریم واسه آرزوهای خوشبختی و سلامتی خودمون و آدمهای خوب دیگه، به اراده و داشته های خودت تکیه کن ، رنگش هم زنونه و قشنگه، به موی کوتاه هم میاد !

عقیده دارم پای خدا رو توی همه مسائل زندگیم از ریز تا درشت از مادی تا غیر مادی باید باشه
ممنون

تیلوتیلو چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 12:08 https://meslehichkass.blogsky.com/

خریدای خوشگلت را دوست دارم ببینم
بخصوص اون ماشین که نشون خدا دادی...

بعضی خاطره ها هرچی هم کمرنگ بشن تموم نمیشن

عزیزدلمی تیلو تیلوی رنگی رنگی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد