متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۸

توی گروه ورثه مرحوم اق بزرگو مرقوم فرمودند :

-:معلوم نیست هوا با خودش چند چنده نه به هفته پیش انقدر سرد نه به الان!!!

مهسا (یکی از دوقلوها) : نوشته اره بخدا گاهی گرم گاهی سرد گاهی دو نفره گاهی تک نفره گاهی وانتی!!!

-:وانتی دیگه چجورشه؟؟؟

مهسا: گروهی...به هوای گروهی میگویند وانتی

....

پ.ن:

امروز خیلی بهترم

روز ۵ شنبه یه نفر بهم حرفی زد که خیلیییییی سعی کردم خودمو کنترل کنم که اشک هام سرازیر نشه هر چند گاهی یک دفعه از دستم خارج بود ولی سعی میکردم زود کنترل کنم ...همش تقصیر تو هست رضا ...بدجوری دلم شکست ...

نظرات 2 + ارسال نظر
اینک یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 21:12 http://Inak.blogsky.com

ساراجان.

رمز نداشتم که پست بالایی رو باز کنم عزیزم

سلام اینک جان

ترنج یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 12:13

سلام بانو
قبلا یه رمز بهم داده بودی اما باز نشد

سلام عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد