متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۱۷

باید بتونم خودمو کنترل کنم

خیلی زیاد

منظورم عصبانیت نیست

منظورم هیجان زدگی هست

احساساتی شدن

چیزی که باعث میشه قضاوت کنیم یا قضاوت نابجا کنیم و حرفهای نابجا در مکان و زمان نامناسب به شخص نامناسب بزنیم که باعث اضطراب یا استرس فرد روبرو شود ...

سارا عاقل باش خیلی عاقل

سکوت از همه چیز بهتره در این موارد

اون کوچک هست هنوز

و من تنها هستم

ولی دلیل نمیشه که ...بی خیال اروم باش ارامش بده

...

پ.ن: حس ادمی رو دارم که داره توی باتلاق دست و پا میزنه باید بی حرکت باشم وگرنه بیشتر پایین میرم انقدر پایین که نابود بشم

نظرات 3 + ارسال نظر
اینک یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 18:03 http://Inak.blogsky.com

عزیزم... نگران نباشید.
گاهی ماها واقعا نیاز داریم با کسی حرف بزنیم، فارغ از اینکه اون طرف می تونه درک مون یا نه...
گاهی فقط کافیه یکی حرفامونو بشنوه، بدون اینکه پاسخی بده؛ یهویی آروم می شیم. خالی می شیم.


خودتون رو سرزنش نکنین ساراجان

اینک جانم مهربون من

تیلوتیلو یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 10:53 https://meslehichkass.blogsky.com/

خودت را سرزنش نکن
گاهی ما آدمها نیاز داریم به حرف زدن
نیاز داریم به شنیدن
نیاز داریم یه چیزایی بگیم یه چیزایی بشنویم
پیش میاد

دوست خیلی خوبمی تیلو جانم

اینک شنبه 28 دی 1398 ساعت 22:54 http://Inak.blogsky.com

چی شده ساراجان؟

از تاثیر حرف های هیجانیم در مورد یه مساله ای روی طرف مقابلم ناراحت شدم چون وقتی دقت کردم متوجه شدم هم من نیاز دارم با کسی در باره اون مسائل حرف بزنم هم اون شخص شنونده باید قدرت تحلیل و درک حرفای منو داشته باشه تا دچار اضطراب و ترس نشه و من ناخواسته با حرفام هم اونو دچار اضطراب کردم و هم باعث عدم اعتمادش نسبت به اون مسئله و شخص مورد نظرم توی حرفام شدم و این اصلا درست نیست ...در واقع انقدر درگیر بودم که شدیدا نیاز به حرف زدن درباره اون واقعه داشتم بدون دقت به اینکه طرفی که دارم براش حرف میزنم کیه چند ساله هست و چقدر تجربه داره ...و این باعث شد خودمو سرزنش کنم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد